Alles over Mode

Suit up now

Suit Up Now is gestart in 2010. Roel Mangnus en Evert van Bergen zagen dat veel bedrijfskleding helemaal niet prettig zit en medewerkers zich dan ook niet prettig voelen. Het is wel kleding dat je dagelijks draagt. Suit Up is een bedrijf dat eigentijdse kledingconcepten bedenkt en produceert. Het bedrijf is al uitgegroeid tot een professionele organisatie met meer dan 500 klanten. 1 noodzakelijke voorwaarde voor een succesvol totaalplaatje is dat elke medewerker betrokken en toegewijd moet zijn, dit kan alleen als er met plezier wordt gewerkt.

Ze willen in de toekomst dat de duurzaamheid en concepting meer centraal gaat staan. Dit willen ze dan terugzien in het beleid van de ILO (waar alle productiefaciliteiten zich aan houden). Ook heeft Suit Up de mogelijkheid om van gerecyclede stoffen overhemden en kostuums te maken.

Kernwaarden van Suit up now

  • Beleving: de beleving van een merk bepaalt de waarde. De kleding van Suit Up versterkt de beleving rondom je merk.
  • Impact: het maakt niet uit welk doel je wilt behalen met de implentatie van nieuwe bedrijfskleding maar met die van Suit Up maak je het verschil.
  • Oplossingsgericht: als je tegen een probleem aanloopt helpt Suit Up met het bedenken van een oplossing. Ongeacht of je je kleding ergens anders koopt of dat je wel klant bent. Ze streven naar een proces van verbetering.

Wil je meer weten? Kijk dan op de website voor meer informatie!

Reacties zijn gesloten, maar trackbacks en pingbacks open zijn.